PREDSTAVLJANJE NAŠIH ČLANOVA: KNJIGOVODSTVENI SERVIS VERONIKA
24 travnja, 2024
Od Društvo obrtnika zapadne Slavonije
0 Comments
Knjigovodstveni servis Veronika j.d.o.o. Nova Gradiška je savršena kombinacija mladenačke energije i dugogodišnjeg iskustva što čini naš tim uvijek spremnim za pružanje usluga širokog raspona. Cilj nam je da se klijent može prepustiti i dati nam povjerenje na putu do poslovnog uspjeha, od kolokvijalno zvanog „vođenja knjiga“, pa sve do preuzimanja brige o kompletnom poslovanju, a zatim i svega onoga što se nalazi između ove dvije krajnosti. Mikro, mali i srednji poduzetnici, udruge, slobodna zanimanja, pa čak i privatne osobe kod nas imaju širom otvorena vrata. Točnije, putem e-maila, telefona, u jednom od naša dva ureda ili na lokaciji po izboru, fleksibilni smo i prilagođavamo se vašim preferencijama! Usluge koje pružamo u skladu su sa zakonima i propisima, temeljene na domaćim i međunarodnim računovodstvenim standardima. No to bi se trebalo podrazumijevati, zar ne? Mi podrazumijevamo i puno više od toga! Naš „forte“ je pouzdano savjetovanje, raspoloživost za brza knjigovodstvena rješenja, pravovremeno informiranje o izmjenama zakona i propisa te posljednje, ali nikako manje važno – iskren osmijeh.
Direktorica Veronika Baković – kratko predstavljanje Po struci Upravna pravnica, prve poslovne korake započinje kao referent i knjigovođa u gigantu “onog vremena” – Yukonu, a zatim više od deset godina razvija odjel knjigovodstva i računovodstva u jednoj modnoj industriji. Karijeru nastavlja u još jednom korporativnom okruženju, Kamen-Ingradu, na poziciji koordinatora i knjigovođe, a potom sve zaokružuje u poduzeću Direkt Marketing d.o.o. u kojem se sve do 2018. bavi knjigovodstvenim poslovima koji uključuju i međunarodnu trgovinu. Potkovana radnim i životnim iskustvom, 2013. i službeno postaje Samostalni knjigovođa te osniva svoj Knjigovodstveni servis Veronika. Povlačenjem iz aktivnog rada u drugim poduzećima 2018., započinje s naglim razvojem svoje tvrtke, proširuje radni kolektiv i broj klijenata.